Administratief Hoofdmedewerker Burgerzaken bij Cluster Klant
Wat is jouw rol? (Extern)
/Inleidend tekstje
Stad Brugge organiseert een interne oproep voor Administratief Hoofdmedewerker Burgerzaken bij Cluster Klant (salarisschaal C4-C5 - solliciteren VOOR 3 mei).
Cluster Klant is het hart van de stedelijke dienstverlening en overkoepelt de administratieve stadsbalies uit het centrum en de deelgemeenten in onder meer de materie Burgerzaken, Parkeren, Vrijetijd, Werk & Ondernemen, Welzijn & Zorg. Een onberispelijke dienstverlening is de kerntaak van de cluster Klant. Dit heeft betrekking op zowel de deskundigheid als de klantgerichtheid van de dienstverlening en het personeel.
De dienst Burgerzaken maakt deel uit van de cluster Klant en verzorgt de dienstverlening in Bevolking, Burgerlijke Stand en Vreemdelingenzaken.
Als Administratief Hoofdmedewerker Burgerzaken ondersteun je de expert Burgerzaken en het diensthoofd Burgerzaken in de materie Burgerzaken.
Wat is jouw rol?
- Je bent een aanspreekpunt inzake relevante wetgeving, inhoudelijke kennis en werkinstructies voor de verschillende teams van de dienst Burgerzaken onder cluster Klant.
- Je houdt nauwgezet de wetgeving bij die voor alle teams van de dienst Burgerzaken onder cluster Klant van toepassing zijn en zorgt voor de implementatie en praktische vertaling hiervan. Het achterliggende doel is een onberispelijke dienstverlening aanbieden aan elke klant.
- Je werkt nauw samen met de expert Burgerzaken en het diensthoofd Burgerzaken en je helpt samen bouwen aan een vlotte en klantvriendelijke dienstverlening.
- Je zorgt voor een permanente verbetering van wettelijke processen, procedures en werkwijzen.
- Daarnaast sta je ook in voor bepaalde personeelsadministratie.
Meer info over de functie vind je terug in de functieomschrijving.
Wat verwachten we van jou? (Extern)
/Wat verwachten we van jou?
- Je bent momenteel aangesteld bij Stad Brugge;
- Je verwerft kennis van de interne procedures en dienstvoorschriften;
- Je kunt relevante geldende wetgeving (Bevolking, Burgerlijke Stand, GDPR…) toepassen en interpreteren;
- Je staat voor een efficiënte werking (digitaal, lean…);
- Je hebt relevante basiskennis van de dienstverlening;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden (constructief, oplossingsgericht, klantvriendelijk en klantgericht, inzicht in klantenbinding en customer service);
- Je hebt relevante kennis en kunde van informaticatoepassingen;
- Je bent bereid om voortdurend bij te leren.
Wat bieden wij jou aan? (Extern)
/
Wat bieden wij jou aan?
- Een nieuwe uitdaging als Administratief Hoofdmedewerker Burgerzaken bij Cluster Klant.
- Als je op vandaag al bent aangesteld op C4-C5 gaat het om een tijdelijke overstap. Ben je op een lager niveau aangesteld, gaat het om een waarnemende aanstelling. In beide gevallen is de aanstelling in afwachting van deelname aan een selectieprocedure op een later moment.
Hoe ziet de selectieprocedure er uit? (Extern)
/
Hoe ziet de selectieprocedure er uit?
Geïnteresseerde kandidaten worden voor een gesprek uitgenodigd bij Cluster Klant.
Geprikkeld? (Extern)
/
Geprikkeld?
Solliciteren doe je VÓÓR 3/5/2024
Klik op de knop “Solliciteer”. Vul de gevraagde gegevens in en voeg toe:
- CV
- Motivatiebrief
OPGELET : Je ontvangt een bevestigingsmail dat je sollicitatie goed is gelukt. Heb je deze mail niet ontvangen, contacteer ons. Kijk zeker ook in je spamfolder.